.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی4 شنبه

سرپرست كميته امداد از اختصاص نيافتن متمم 200 ميليارد توماني بودجه به كميته خبر داد و گفت : لذا امسال مبلغي به عنوان عيدي به مددجويان كميته امداد تعلق نمي گيرد. شفاف به نقل از ايسنا گزارش داد : حسين انواري با اشاره به اين كه بودجه امداد رديفي مختص به پرداخت عيدي به مددجويان ندارد افزود : عيدي سال گذشته مددجويان از محل منابع هزينه نشده امداد كه در پايان سال تجميع شده بود پرداخت شد. وي با بيان اين كه در پايان سال جاري با اضافه درآمد مواجه نبوديم گفت : « كميته امداد موفق به جذب منابع از سازمان هاي ديگر براي پرداخت عيدي نيز نشد و به همين دليل از پرداخت عيدي به مددجويان معذور است » . پيشنهاد مي شود كميته امداد بخشي از مجموعه سوهانك را بفروشد و با پول آن به مددجويان عيدي بدهد.

يكي از پسران اسامه بن لادن رهبر گروه تروريستي القاعده در نامه اي خواستار آزادي آن دسته از افراد خانواده اش شد كه به گفته او از زمان فرار از افغانستان در سال 1380 در تهران در بازداشت خانگي بسر مي برند . به گزارش خبرگزاري « آسوشيتدپرس » خالد بن اسامه بن لادن در اين نامه از مسئولان ايراني به خاطر آنچه بدرفتاري با اعضاي خانواده خود ناميد انتقاد كرد. پسر رهبر القاعده در اين نامه كه در ديماه گذشته نوشته شده افزوده است : « چند بار با حكومت ايران نامه نگاري كرديم و شخصيت هايي را واسطه قرار داديم و متعهد شديم كه اعضاي خانواده پس از آزادي به ايران باز نمي گردند اما پاسخي دريافت نكرديم . » هنوز مسئولان ايراني در اين زمينه اظهارنظري نكرده اند.

عراق عليرغم مشكلات زيادي كه دارد در زمينه رسانه اي در ميان كشورهاي غربي پيشتاز است . به گزارش عصر ايران به نقل از الشراق الاوسط هم اكنون بيش از 200 روزنامه و بيش از 100 شبكه ماهواره اي توسط طيف هاي مختلف فكري و سياسي در عراق فعاليت مي كنند. بنابر اين گزارش عراق هم اكنون نسبت به ديگر كشورهاي عربي شاهد فعاليت رسانه اي بيشتري است . در اين زمينه مي توان به فعاليت 15 شبكه راديويي و 102 شبكه تلويزيوني ماهواره اي اشاره كرد كه پس از سقوط نظام صدام در سال 1382 متولد شدند. برخي از روزنامه هاي توزيع شده در عراق روزنامه هاي بين المللي هستند كه در بغداد نيز چاپ مي شوند و برخي ديگر روزنامه هاي عراقي هستند كه از سوي احزاب سازمان هاي مختلف غيردولتي و دولت منتشر مي شوند.

اسفنديار رحيم مشائي مشاور و رئيس دفتر رئيس جمهور باز هم در ديدار با خوانندگان و بازيگران بذل و بخشش كرد. به گزارش عصر ايران مشائي اين بار با يك خواننده پاپ يك هنرپيشه سينما يك كارگردان و يك تهيه كننده سينما ديدار كرد. در اين ديدار مشائي با شنيدن حرفهاي يك خواننده جوان موسيقي پاپ درباره مشكلات برگزاري كنسرت در ايران قول همه گونه همكاري را به وي داد. همچنين يك تهيه كننده سينما نيز با برشمردن مشكلات توليد در سينماي ايران و ضرر و زيان هاي هنگفتي كه وي در پخش برخي از فيلم هاي اخيرش متحمل شده درخواست وام 600 ميليون توماني از مشايي نموده كه با موافقت ضمني وي مواجه شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.719 seconds.